ne želi tako lako da se preda pa su oni odlučili da podnesu žalbu Svjetskoj automobiskoj organizaciji (FIA).
Očigledno je da Hamiltonov tim kreće u borbu van staze.
Kao što je već poznato, Maks Ferstapen je osvojio svoju prvu titulu šampiona svijeta ispred Luisa Hamiltona nakon dramatične i neizvjesne borbe.
Imao je Luis Hamilton pobjedu i titulu u džepu, djelovao nedostižno za Maksa Ferštapena.
Bio je nadomak rekordne osme titule a onda se sve srušilo.Latifi se slupao, ušlo je sigurnosno vozilo, Britanac je izgubio ogromnu prednost a onda i prvo mjesto u poslednjem krugu.
Zato je Mercedes je odmah posle trke uputio dvije žalbe na adresu FIA.
Jedna se tiče Ferštapena, a druga samih rezultata poslednje trke u sezoni.
Mercedes se žalio da je Ferštapen prestigao Hamiltona u trenutku kada je to bilo nedozvoljeno i poziva se na član 48.8 sportskih propisa u kojem stoji: Sa izuzetkom slučajeva koji su navedeni od a) do h) nijedan vozač ne smije da pretiče drugog na stazi, uključujući i bezbjednosno vozilo, dok ne prođe liniju.
Druga žalba se odnosi na rezultate trke i Mercedes smatra da je prekršen član 48.12 A on kaže :
Ukoliko direktor trke smatra da je bezbedno to učiniti i poruka “vozači koji su krug iza mogu da pretiču” bude poslata svim timovima kroz zvanični sistem poruka, svaki vozač koji je krug iza vodećeg treba da pretekne vozače u vodećem krugu i bezbjednosno vozilo. To se samo odnosi na vozače koji su preteknuti pošto su prešli liniju na kraju kojeg su prešli prvu liniju bezbjednosnog vozila drugi put pošto je ono izašlo na stazu.
Pošto su pretekli vozače u vodećem krugu i bezbjedno vozilo, trebalo bi da nastave stazom prikladnom brzinom bez preticanja i postaraju se da zauzmu pozicije na kraju poretka iza bezbjednosnog vozila. Dok pretiču, da bi se svi postarali da se to učini bezbjedno, vozači u vodećem krugu moraju svo vrijeme da budu na trkačkoj liniji osim ukoliko skretanje sa nje ne može da se izbjegne. Osim ukoliko direktor trke ne smatra da prisustvo bezbjednosnog vozila više nije neophodno, pošto je poslednji vozač pretekao vodećeg bezbjednosno vozilo će se vratiti u boks na kraju kruga.
Ovo je očekivan potez.Vidjećemo šta će se dalje dešavati.